فروش دستگاه فیزیوتراپی
خانه / دستگاه فیزیوتراپی خانگی / استفاده از الکترود رابر های دستگاه فیزیوتراپی خانگی

استفاده از الکترود رابر های دستگاه فیزیوتراپی خانگی

شاید برای خریداران دستگاه های فیزیوتراپی خانگی که تخصصی درباره فیزیوتراپی ندارند، یکی از اولین سوالات مطرح شده طرز استفاده از الکترودرابر های دستگاه یا در اصطلاح عامه، پد دستگاه فیزیوتراپی باشد.

همانطور که واضح است بدن بیمار جهت دریافت برق و جریان مورد نیاز برای درمان بیماری نیاز به رابطی بین دستگاه و پوست خود می باشد. این جریان برق که بسیار جزئی می باشد و از چندین میلی آمپر فراتر نمیرود، توسط الکترودرابرهایی که به کانالهای خروجی دستگاه اتصال می یابند، به بدن می رسند. بسته به نوع دستگاه ممکن است از انواع متفاوتی از آن استفاده شود. گاها بعضی دستگاههای پرتابل از مدلهای چسبی یا ژله ای استفاده می کنند و گاها برخی دیگر به صورت رابرهای لاستیکی می باشند که در هنگام استفاده می توان توسط پدهای اسفنجی نمناک شده، از آنها برای عبور بهتر جریان برق استفاده نمود.

بدیهی است که این الکترودها دارای دو سر مثبت و منفی جهت انتقال یون ها می باشند. باید دقت داشت که همواره در زمان استفاده از دستگاه، چه از یک کانال خروجی بگیرید و چه از تمام کانالها، حتما از دو قطب مثبت و منفی استفاده نمایید. برای درک بهتر این موضوع می توانید نحوه اتصال پدها به بدن را توسط جستجو در اینترنت پیدا کنید. در صورتی که این امر مراعات نشود و در زمان استفاده یکی از دو سر الکترود بلا استفاده بماند سبب تجمع یون اضافی در بدن خواهد شد که این امر به تنهایی مشکلات عدیده ای را برای بدن تحمیل خواهد نمود که از جمله آنها احساس عدم بهبودی و شدیدتر شدن درد و در نهایت ممکن است منجر به عملکرد ناصحیح کلیه ها شده و سبب دیالیزی شدن فرد گردد. پس در استفاده از رابرها دقت فراوان به خرج دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
روزی خواه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124037102
آدرس کانال: aradphysiotherap@
پست الکترونیکی: rouzikhah@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی 400 هرتز

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز

قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز بسته به مدل و برند سازنده این دستگاه متفاوت می …

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید