فروش دستگاه فیزیوتراپی
خانه / دستگاه فیزیوتراپی پرتابل / خرید و فروش دستگاه فیزیوتراپی خانگی پرتابل

خرید و فروش دستگاه فیزیوتراپی خانگی پرتابل

دستگاه فیزیوتراپی خانگی پرتابل می تواند برای شما که فیزیوتراپ هستید یا برای مصرف خانگی نیازمند یک دستگاه فیزیوتراپی جمع و جور و پرتابل هستید مفید باشد. دستگاه فیزیوتراپی خانگی پرتابل می تواند هم در مطب و هم در منزل مورد استفاده فیزیوتراپ یا افراد عادی باشد. بعضی از این دستگاهها نیاز به تخصص ندارند و در واقع به کمک فیزیوتراپ در اولین جلسه، قابل یادگیری و استفاده می باشند.
عموما فیزیوتراپ ها به علت مشکل بودن مراجعه بیمارانشان به مطب به خاطر سختی جابه جایی بیمار یا هزینه های زیاد، مجبور هستند برای درمان بیمار به منزل او مراجعه نمایند. از این رو همراه داشت دستگاههای بزرگ و کلینیکی کار سخت و طاقت فرسایی هست. به همین دلیل فیزیوتراپ ها همواره از مدلهای پرتابل برخی دستگاهها که استفاده بیشتری دارند، تهیه می نمایند و کار درمان را به سهولت انجام میدهند.
در برخی موارد دیگر، بیماران خانگی برای ادامه درمانشان نیازمند دستگاههای سیار و کوچکی هستند که در منزل، محل کار یا مسافرت به راحتی با خود حمل نمایند و در عین حال هزینه بالایی نیز برایشان نداشته باشد.
از این رو ما نیز به معرفی برخی دستگاههای پرتابل پرکاربرد که می توانند در عین کم حجم بودن، بهترین کارایی را داشته باشند و دارای تاییدیه های FDA و CE باشند را می پردازیم تا شما نیز با خیال راحت خرید داشته باشید.

انواع دستگاه فیزیوتراپی خانگی پرتابل
۱-نوع اول این دستگاهها، استیمولاتورها می باشند که در اصطلاح عامه به دستگاه تنس معروفند. این دستگاهها عموما دارای جریانهای تنس و فارادیک یا EMS می باشند و در برخی موارد پیشرفته تر شامل جریانهای بیشتری نیز هستند. فرکانس این جریانها می تواند بسته به قدرت دستگاه متفاوت باشد.
۲-نوع دوم شامل دستگاههای اولتراسوند باشد که در دو نوع کمباین و معمولی قابل عرضه می باشد. این دستگاهها عموما دارای فرکانس و خروجی یک مگا هرتز می باشند.
۳-دستگاههای مگنت پرتابل، که از آنها برای تسکین درد، بهبود جریان خون بیمار، درمان شکستگی ها و التهابات و … استفاده می شود.

۴-دستگاههای لیزر پرتابل که این دسته نیز با توجه به قیمت مناسبی که دارند از استقبال بی نظیری برخوردار بوده اند.

تمام این دستگاهها می تواند در منزل نیز کارایی داشته باشد. بعضی از آنها کاملا تخصصی هستند و نیاز به تنظیم دستگاه و حضور فیزیوتراپ دارند. اما برخی دیگر می تواند با آموزش یک یا دو جلسه زیر نظر فیزیوتراپ به راحتی در منزل روند درمان را ادامه دهد.

برای تهیه هر کدام از محصولات، یا برای کسب اطلاعات در مورد انواع آنها می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
روزی خواه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124037102
آدرس کانال: aradphysiotherap@
پست الکترونیکی: rouzikhah@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی 400 هرتز

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز

قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز بسته به مدل و برند سازنده این دستگاه متفاوت می …

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید