فروش دستگاه فیزیوتراپی
خانه / دسته‌بندی نشده / ملحفه رولی یکبار مصرف با پرفراژ

ملحفه رولی یکبار مصرف با پرفراژ

ملحفه رولی یکبار مصرف یکی از ملزوماتی است که برای مصرف در مطب ها، کلینیکها و بیمارستانها کاربرد فراوانی دارد. ملحفه رولی در انواع رول های با پرفراژ و بدون پرفراژ در بازار عرضه می شود. عموما می تواند در عرض های مختلف و طول های متفاوتی باشد. برای کلینیک ها بهترین مورد استفاده عرض ۶۰ شانتی متر با پرفراژ های ۱۸۰ سانتی متر هست. عموما هر رول از ۴۰ متر تا ۱۰۰ متر میتواند بسته بندی شود.

جنس ملحفه رولی یکبار مصرف

این نوع پارچه ها معروف به پارچه های بی بافت هستند. پارچه بی بافت پارچه هایی هستند که عاری از تار و پود هستند. این منسوجات از الیاف جدا از هم بوجود می آیند. گاهی ممکن است توسط وسایل مختلفی مثل سورن زنی، حرارت، فشار یا چسب های خاصی به هم متصل شوند و یک سطح پارچه را تشکیل دهند.

در اصطلاح به این نوع پارچه ها، اسپان باند گفته میشود.

از این نوع منسوجات عموما برای ساخت لوازم بهداشتی، آرایشی و بیمارستانی استفاده کرد. یکی از این نوع پارچه ها، ملحفه های یکبار مصرف هستند که در صنعت پزشکی و آرایشی بسیار کاربرد دارند.

 

قیمت ملحفه رولی یکبار مصرف

معمولا به علت اینکه این نوع پارچه ها در حجم بالایی با سرعت بالا تولید می شوند و از طرفی بازیافت راحت تری دارند و بسیاری از محصولات با همین پارچه ها تولید می شوند، عموما قیمت بسیار ارزان تری دارند و برای مصارف پزشکی و آرایشی که هرروزه چندین بار نیاز دارند برای افراد مختلف از لوازم تمیز و یکبار مصرف استفاده کنند بسیار به صرفه تر می باشد.

از این رو در صنعت جدید شاهد رشد روزافزون استفاده از این ابزار الات و تجهیزات هستیم.

چنانچه شما پزشک هستید یا برای محل کار خود نیازمند استفاده از این مدل ملحفه های رولی می باشد می توانید با ما در تماس باشید و از انواع مختلف آن با قیمت های بسیار مناسب اطلاع حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
روزی خواه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124037102
آدرس کانال: aradphysiotherap@
پست الکترونیکی: rouzikhah@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی 400 هرتز

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز

قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز بسته به مدل و برند سازنده این دستگاه متفاوت می …

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید