فروش دستگاه فیزیوتراپی
خانه / دستگاه فیزیوتراپی آرمان پویا / دستگاه فیزیوتراپی شاک ویو طرح جدید آرمان پویا

دستگاه فیزیوتراپی شاک ویو طرح جدید آرمان پویا

یکی از ملزومات بسیار اساسی برای کلینیکهای فیزیوتراپی دستگاه فیزیوتراپی شاک ویو می باشد. در میان برندهای مطرح که تولید کننده شاک ویو هستند، شرکت پزشکی آرمان پویا طرح جدید خود را برای این دستگاه ارزشمند ارائه نمود.

دستگاه شاک ویو که امروزه طرفداران بسیار زیادی در میان پزشکان و فیزیوتراپ ها دارد از لحاظ کارایی در درمان برخی بیماریهای التهابی و خار پاشنه و .. بسیار خوب عمل کرده و از این جهت حمایت از این محصول گسترده تر شده است. از سویی دیگر این دستگاه همانند سایر دستگاه های پزشکی دیگر که نمونه های خارجی آنها همواره از لحاظ قیمت بسیار بالا هستند، دارای قیمتهای متفاوتی در سطح جهانی و با برندهای متفاوت است. به همین جهت دستگاه شاک ویو شرکت آرمان پویا از لحاظ کیفیت به مراتب قابل رقابت با مشابه های اروپایی خود می باشد، از سویی به علت قیمت تمام شده کمتر، بسیار به صرفه تر خواهد بود. علاوه بر این در طراحی جدید، گزینه های خوبی به دستگاه اضافه شده از جمله:

صفحه نمایش ده اینچ خازنی با کیفیت بالا، کیفیت لمسی صفحه در حد گوشی های لمسی، نرم افزار پیشرفته تر، پخش فیلم آموزشی از صفحه نمایش، کمپرسور فوق العاده کوچیک و شیک، افزوده شدن تکنولوزی رطوبت گیر.

با تهیه این دستگاه علاوه بر تجهیز مطب خود به پیشرفته ترین امکانات فیزیوتراپی، آفرهای بسیار خوبی به شما پیشنهاد میدهیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
روزی خواه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124037102
آدرس کانال: aradphysiotherap@
پست الکترونیکی: rouzikhah@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی 400 هرتز

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز

قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز بسته به مدل و برند سازنده این دستگاه متفاوت می …

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید