فروش دستگاه فیزیوتراپی
خانه / دستگاه اولتراسوند پرتابل فیزیوتراپی / فروش دستگاه اولتراسوند پرتابل

فروش دستگاه اولتراسوند پرتابل

ما با فروش دستگاه اولتراسوند پرتابل قصد داریم خدمات گسترده ی خود را در زمینه ی فیزیوتراپی و دستگاه های مخصوص به آن به شما ارائه نماییم. دستگاه اولتراسوند پرتابل به شما عزیزان این امکان را می دهد که بر تمام دردهای عضلانی و مفصلی خود غلبه کنید و از این طریق به کاهش دردهای عضلانی خود و همچنین ترمیم بافت های خود کمک کنید.

پیشرفت علم و فناوری، به خصوص در زمینه ی پزشکی آن قدر سریع است که گاهی حتی متوجه آن نمی شویم، اما هر روزه دستگاه های جدید و متدهای تازه ای به بازار می آیند تا بتوانند هر چه بیشتر به رفا و آرامش انسان ها کمک کنند و او را از یک زندگی سالم و عالی بهره مند نمایند. اولتراسوند نیز یکی از همین دستگاه هاست، یک دستگاه پرتابل ترکیبی که دارای ولوم دیجیتال است و قابلیت تنظیم فرکانس و پهنای سیگنال را دارا است.

دستگاه اولتراسوند پرتابل

قابلیت های دستگاه اولتراسوند پرتابل:

این دستگاه یکی از دستگاه هایی است که در شاخه ی فیزیوتراپی، قابلیت استفاده و کاربرد فراوانی دارد و نوع کار آن به این شکل است که بافت های ریزین پوست را تحریک می نماید و همچنین این دستگاه با تولید امواج صوتی و فرکانس بالا موجب تحریک پوست می شود و در نهایت باعث حرکت بافت ها شده و به ترمیم آسیب هایی که در بافت ها وجود دارد کمک شایانی می نماید و روند بهبود بیماری را تسریع می بخشد.

دستگاه اولتراسوند پرتابل و چند کار مهمی که انجام می دهد:

  • ترمیم سریع بافت ها
  • بهبود سریع التهابات
  • رفع گرفتگی عضلات
  • بهبود زخم ها

دستگاه اولتراسوند پرتابل

از دیگر خصوصیات دستگاه اولتراسوند پرتابل:

ضمن خدمات بسیار زیادی که این دستگاه قادر است به شما عزیزان ارائه نماید، یکی دیگر از امور مهمی که جزو وِیژگی ها و خصوصیات این دستگاه به شمار می رود، این است که عضلات و مفاصل ورزشکاران را برای انجام دادن تمرینات کششی آماده می سازد و به آن ها یاری می رساند که در شرایط بسیار عالی و حرفه ای شروع به انجام تمرینات خود نمایند و آمادگی لازم را برای برگزاری مسابقات در خود افزایش دهند.
ما در زمینه ی فروش دستگاه اولتراسوند فعالیت می کنیم و مفتخر هستیم که بهترین دستگاه های خود را در زمینه ی فیزیوتراپی به شما عزیزان ارائه نماییم.
برای دریافت این دستگاه فوق العاده با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید و این دستگاه را سفارش دهید تا آن را در اسرع وقت برای شما ارسال نماییم.

دستگاه اولتراسوند پرتابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
روزی خواه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124037102
آدرس کانال: aradphysiotherap@
پست الکترونیکی: rouzikhah@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه اولتراسوند فیزیوتراپی

مرکز تخصصی بهترین دستگاه اولتراسوند فیزیوتراپی

دستگاه اولتراسوند فیزیوتراپی را می شناسید؟ ویژگی های بارز استفاده از دستگاه های اولتراسوند در …

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید