خانه / دستگاه فیزیوتراپی حرفه ای / قیمت دستگاه فیزیوتراپی حرفه ای

قیمت دستگاه فیزیوتراپی حرفه ای

قیمت دستگاه فیزیوتراپی خانگی یا حرفه ای بر چه اساس تعیین می شود؟ آیا یک دستگاه فیزیوتراپی حرفه ای می تواند بصورت خانگی مورد استفاده قرار گیرد؟ چطور قیمت انواع دستگاه های فیزیوتراپی ایرانی و خارجی را می توان از یک مرکز تخصصی تجهیزات فیزیوتراپی دریافت نمود؟

اگر از تمام شیوه های درمانی و دارویی برای کاهش درد های عصبی- عضلانی خسته شده اید، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه های فیزیوتراپی خانگی با استفاده از شیوه های مختلف الکتروتراپی می باشد.

انجام فیزیوتراپی برای افرادی که عمل های جراحی اسکلتی یا عضلانی داشته اند، جهت کاهش درد های پس از عمل و همچنین بازگشت توانایی های حرکتی، تجویز می شود.

اغلب هزینه فیزوتراپی بالا بوده و انجام فیزوتراپی برای بیماران در مطب های فیزیوتراپی وقت گیر و خسته کننده می باشد.

همچنین برخی بیماران توانایی حرکت را نداشته و تحمل درد هم طاقت فرسا می باشد.

به کمک دستگاه فیزیوتراپی خانگی که قیمت بسیار مناسبی نسبت به هزینه ها و صرف وقت در کلینیک های فیزیوتراپی دارد، می توان به راحتی بیمار را از درد های مزمن رهایی داد.

پس از استفاده از دستگاه های فیزیوتراپی حرفه ای که مجهز به قابلیت های tens و یا فارادیک هستند، احساس آرامش و کاهش درد برای بیمار ایجاد می گردد.

دستگاه فیزیوتراپی tens

اهمیت فیزیوتراپی در بیماری های مختلف بخصوص پس از سکته های مغزی مشهود می باشد.

یک دستگاه فیزیوتراپی با قابلیت تنس این توانایی را دارد تا با ایجاد الکتروتراپی در عصب های ناحیه درد، ترشح آندروفین را افزایش داده و به تبع آن درد کاهش یابد و حس آرامش بعد از استفاده از این دستگاه برای بیمار ایجاد شود.

از طرفی با استفاده از جریان های دیگر دستگاه، بازتوانی و توانبخشی عضلانی انجام میدهد.

بدین ترتیب عضلات بیمار تقویت شده و به تدریج بهبودی در بدن بیمار پدید می آید.

این کار می تواند با استفاده از حضور یک متخصص در منزل نیز انجام پذیرد.

چنین دستگاه هایی از جمله وسایل مورد نیاز فیزیوتراپی است که امروزه طرفدران زیادی برای استفاده در منزل نیز پیدا کرده است.

بهترین روش برای درمان مشکلات اسکلتی و مفاصلی، فیزیوتراپی است. دستگاه فیزیوتراپی خانگی برای دردهای مزمن و خفیف استفاده می شود.

این دستگاه به وسیله امواج الکتریکی بر روی رشته های عصبی اثر می گذارد و موجب تحریک آن ها می شود.

الکترودهای این دستگاه بر روی پوست نصب می شوند واز این راه امواج را به بدن منتقل می کنند.

از طریق این مجموعه انواع برند ها و قیمت دستگاه فیزیوتراپی حرفه ای به همراه کاتالوگ و تخفیفات ویژه را می توانید دریافت نمایید.

کارکرد جریان تنس روی بدن

الکترود روی پوست بدن شما در اطراف قسمت آسیب دیده قرار می گیرد.

دستگاه جریان متداول الکتریکی و سپس ضربان های الکتریکی را در مقادیری از زمان در پوست شما منتقل می کند.

بافت و اعصاب زیرین تحریک می شوند که خواص درمانی را شروع می کنند.

قیمت دستگاه فیزیوتراپی

این تحریک ها حتی کمترین درد را ندارند. در حقیقت، بیماران این احساس را به عنوان یک گز گز جزئی روی پوست خود توصیف می کنند.

ثابت شده است که فرکانسهای تولید شده توسط تنس باعث تحریک اندورفین ها شده و  کشنده درد به صورت طبیعی در بدن بیمار می شوند.

این امر می تواند بدون نیاز به داروها به ایجاد یک روند بهبودی کمک کند.

این روش درمانی همچنین در کاهش درد ، التهاب ، درمان ورم اسپاسم و اسپاسم بسیار مفید است.