خانه / دستگاه شاک ویو / بررسی قیمت و مراحل درمان دستگاه شاک ویو تراپی

بررسی قیمت و مراحل درمان دستگاه شاک ویو تراپی

برای بررسی کردن قیمت و مراحل درمان دستگاه شاک ویو تراپی می توان به وب سایت هایی که در این رابطه فعالیت دارند مراجعه کرده و در این خصوص اطلاعات مفیدی را به دست آورد.

قیمت دستگاه شاک ویو تراپی دست دوم

قبل از خرید دستگاه های فیزیوتراپی نو و دست دوم باید ابتدا از نرخ های تمام شده آن مطلع شد از همین رو لیست قیمت شاک ویو تراپی در دسترس مشتریان قرار داده می شود.
لذا خریداران می توانند به صورت اینترنتی و حضوری از تمامی قیمت های ثبت شده مطلع شده و خرید خود را انجام دهند.
شاک ویو تراپی نوعی روش درمانی است که در آن از امواج پرقدرت مکانیکی برای درمان انواع مختلفی از دردهای عضلانی اسکلتی استفاده می شود.
در ابتدا از شاک ویو برای درمان های سنگ های کلیه استفاده می شد و از سال ۱۹۹۰ برای درمان اختلالات تاندونی هم به کار گرفته شده است.
تعداد کم جلسات درمانی، غیرتهاجمی بودن و عدم نیاز به مصرف دارو آن را به روشی مناسب برای درمان بسیاری از اختلالات عضلانی اسکلتی تبدیل کرده است.

قیمت دستگاه شاک ویو تراپی دست دوم

از دستگاه شاک ویو تراپی برای موارد زیر استفاده می شود:

• دردهای ناحيه شانه از جمله التهاب تاندون ناشی از رسوب كلسيم و سندرم درد ساب اكروميال
  • آرنج تنيس بازان
  • سندرم درد تروكانتر بزرگ
  • درد لبه تحتاني كشكک زانو
  • بيماری ازگود شلاتر
  • شين اسپلينت(درد قسمت داخلی استخوان ساق )
  • ضايعه تاندون آشيل
  • خار پاشنه(فاشئيت پلنتار)
  • سندرم درد مايو فاشيال
  • زخمهاي حاد و مزمن
  • ادم لنفاوی اوليه و ثانويه
  • جوش نخوردن يا دير جوش خوردن شكستگي ها
  • از شاک ويو تراپی براي درمان مواردی از قبيل آرتروز زانو، انگشت ماشه ای و نرومای مورتون هم استفاده می شود.

فروش آنلاین دستگاه شاک ویو تراپی

امروزه با وجود راه اندازی سایت های اینترنتی فروش می توان به صورت آنلاین دستگاه شاک ویو تراپی را خریداری کرد.
قیمت دستگاه شاک ویو تراپی نیز در این سایت ها درج شده است تا خریداران بتوانند با آگاهی کامل نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایند.
گفتنی است شاک ويو باعث ايجاد رگهای خونی(نئوواسكولاريزاسيون) در بافتهای آسيب ديده می شود.
اين رگهای جديد اكسيژن و مواد غذایی مورد نياز بافتهای در حال ترميم را تامين می كنند و موجب بهبودی تاندون و استخوان آسيب ديده می شوند.
هر زمانیکه بافتی دچار آسيب می شود در آن التهاب حاد رخ می دهد كه هدف آن ترميم ضايعه می باشد.
اگر اين فرايند به خوبی پيش نرود تبديل به التهاب مزمن می شود كه تخريب بافت و درد مزمن را در پی دارد.
شاک ويو تراپی و امواج پر قدرت آن باعث افزايش فعاليت سلولهايی به نام ماست سل می شوند كه به نوبه خود موادی را از خود ترشح می كنند كه ابتدا فرايند التهابی را تشديد کرده و در ادامه به بهبودی نرمال و فرايند ترميم منجر می شوند.

پخش و توزیع دستگاه شاک ویو تراپی

در مراکز توزیع کننده، انواع دستگاه شاک ویو تراپی پخش و عرضه می شود که دارای قیمت های مناسبی می باشد.
برخی از افراد به دلیل مقرون به صرفه بودن، دستگاه شاک ویو دست دوم را خریداری می کنند که این نوع از دستگاه نیز توسط بسیاری از مراکز فروش در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

پخش و توزیع دستگاه شاک ویو تراپی

یکی از اجزای ضروری ترمیم بافت های آسیب دیده عضلانی اسکلتی تولید مقادیر کافی کلاژن می باشد.
شاک ویو با تسریع و تحریک تولید کلاژن و بهبود راستای الیاف کلاژن تاندون های آسیب دیده را ترمیم می کند.
درمان با شاک ويو تا حدودی دردناک است ولی قابل تحمل می باشد و گاهی در محل درمان قرمزی، تورم مختصر و يا خونمردگی های خفيفی رخ می دهد كه نیاز به اقدام خاصی ندارند و به مرور زمان از بين می روند.
در موارد كمی امكان دارد درد يک الی دو روز كمی تشديد شود.

خرید دستگاه شاک ویو با قیمت مناسب

چگونه این درمان غیر تهاجمی کار می کند؟ خوب ، هیچ چیز عرفانی یا رمزنگاری …