خانه / دستگاه فیزیوتراپی / خرید دستگاه فیزیوتراپی با قیمت ویژه

خرید دستگاه فیزیوتراپی با قیمت ویژه

خرید دستگاه فیزیوتراپی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب یک دغدغه برای شماست؟ آیا به عنوان فیزیوتراپیست درصدد خرید دستگاه فیزیوتراپی هستید و یا به عنوان مصرف کننده قصد خرید دستگاه فیزیوتراپی خانگی را دارید؟ قیمت های ویژه فروش انواع دستگاه فیزیوتراپی را با ما بدست آورید.

توانبخشی و کاهش درد در پزشکی نوین توسط انواع دستگاه های فیزیوتراپی کلینیکی و خانگی امکان پذیر گشته است.

چه بسا بسیاری از اختلالات سکته های مغزی و درد های ناشی از عمل های ستون فقرات و بسیاری بیماری های دیگر به کمک دستگاه های فیزیوتراپی که با کمک الکتروتراپی به درمان می پردازند، بهبود یابند.

خرید دستگاه فیزیوتراپی

علاوه بر الکتروتراپی سایر دستگاه های فیزیوتراپی از جمله لیزرتراپی، مگنت تراپی، شاک ویوتراپی، اولتراسوندتراپی نیز کاربرد های ویژه خود را خواهند داشت.

انواع دستگاه های فیزیوتراپی خانگی نیز تحولی در علم فیزیوتراپی بوده اند که با کمک جریان های تنس و فارادیک توانمندی های ویژه ای در درمان ها خواهند داشت.

انواع دستگاه فیزیوتراپی با قیمت های ویژه توسط این مجموعه تخصصی به درخواست دهندگان پیشنهاد خواهد شد.

خرید دستگاه فیزیوتراپی برای انواع روش های درمانی

در این بخش دستگاه های الکتروتراپی و عوامل الکتروفیزیکی مورد استفاده در فیزیوتراپی را در بر می گیرد. از جمله موارد دیگر ، دستگاه های الکتروتراپی برای درمان موارد زیر استفاده می شوند:

مدیریت درد ، اختلال عملکرد عضلانی ، دامنه حرکت ، ترمیم بافت ، بی اختیاری و تخلیه لنفاوی.

این دستگاه ها می توانند برای درمان شرایط و اختلالات اسکلتی عضلانی ، درد مزمن ، درد کمر و گردن ، اختلالات شانه و… موثر باشند.

برای کسب اطلاعات در مورد “مفاهیم فعلی در مورد الکتروتراپی” لطفا به دیگر مطالب فیزیوتراپی مراجعه کنید.

خرید دستگاه فیزیوتراپی

انتخاب دستگاه های الکتروتراپی و روش های درمانی برای تمرین شما یکی از مهمترین سرمایه گذاری روی تجهیزات است که کلینیک های توانبخشی انجام می دهد.

انتخاب روش صحیح برای نیازهای خاص و محیط بالینی از این رو برای رفاه حال بیماران و نتایج مطلوب درمانگران بسیار مهم است.

بهترین نوع دستگاه فیزیوتراپی

قبل از پیشنهاد هر روش یا فناوری خاصی ، بیشترین اهمیت را درک و تعریف نیازهای بالینی شما دارد.

فیزیوتراپیست های متخصص ، کینزیولوژیست ها ، مهندسین بیوشیمی و تکنسین ها می توانند به شما در انتخاب بهترین دستگاه های الکتروتراپی از جمله دستگاه های اولتراسوندتراپی، IFC و تداخل ، دستگاه های درمانی ترکیبی ، دستگاه های شوک تراپی ، لیزرهای درمانی ، TENS و NMES کمک کنند.

خرید دستگاه فیزیوتراپی
ما همچنین می توانیم شما را با سایر روش های درمانی مانند لیزرتراپی، اولتراسوندتراپی، دستگاه های بایوفیدبک ، دستگاه های CPM ، کیسه های گرم و سرد ، یونیک هات پک ، حمام  پارافین ، دستگاه های هیدروتراپی و .. آشنا کنیم.

لذا برای انتخاب بهترین نوع از دستگاه فیزیوتراپی برای بیمارتان با کارشناس ما تماس بگیرید تا متناسب با شرایط بیمار شما را راهنمایی کنند.