خانه / دسته‌بندی نشده / خرید دستگاه لیزر فیزیوتراپی از سایت معتبر

خرید دستگاه لیزر فیزیوتراپی از سایت معتبر

در مراکز خرید دستگاه لیزر فیزیوتراپی به قیمت عمده عرضه می گردد همچنین امروزه با راه اندازی سایت های معتبر امکان خرید مستقیم و غیر حضوری این دستگاه برای مشتریان فراهم شده است.

مرکز اصلی فروش دستگاه لیزر فیزیوتراپی

برای دسترسی به قیمت دستگاه لیزر پرتوان فیزیوتراپی می توان به مرکز اصلی فروش این محصول مراجعه کرده و به قیمت روز آن را خریداری کرد.
لیزر درمانی یا لیزرتراپی نوعی روش درمانی غیر تهاجمی و مفید است که امروزه به عنوان یک مدالیته پرکاربرد در کلینیک های فیزیوتراپی شناخته می شود.
انرژی الکترومغناطیس مادون قرمز از طریق فوتون های لیزر بر بدن وارد شده و با افزایش گرمای بافت ها، جریان خون و افزایش متابولیسم سلول ها به روند بهبودی کمک می کند.

مرکز اصلی فروش دستگاه لیزر فیزیوتراپی

لیزر درمانی با افزایش متابولیسم و سوخت ساز در بدن انرژی در دسترس سلول ها برای ترمیم و بازسازی را به میزان بیشتری در اختیارشان قرار داده و به همین دلیل به عنوان یکی مدالیته درمانی موثر و پرکاربرد در فیزیوتراپی شناخته می شود.
امروزه از دو نوع دستگاه لیزر بیش از سایر انواع دستگاه های لیزر برای مقاصد درمانی استفاده می شود.
لیزر پرتوان و لیزر کم توان که هر کدام بسته به نوع بیماری مورد استفاده قرار داده می شود.

آسان ترین روش خرید دستگاه لیزر فیزیوتراپی

یکی از آسان ترین روش های خرید دستگاه لیزر فیزیوتارپی رجوع به وب سایت های اینترنتی می باشد.
در این سایت ها قیمت دستگاه فیزیوتراپی نوین ثبت شده است از همین رو می توان این دستگاه را با بهای تمام شده خوبی خریداری کرد.
از جمله فواید استفاده از دستگاه لیزر فیزیوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• افزایش سرعت تولید مثل و رشد سلول ها
  • جلوگیری از انتقال پیام درد به سیستم عصبی مرکزی
  • افزایش ترشح هورمون های طبیعی ضد درد
  • تسریع روند بهبودی و کاهش دوره نقاهت
  • بهبود عملکرد اعصاب در بافت آسیب دیده
  • افزایش تولید ATP
  • از بین بردن التهاب بافت ها
  • کاهش تورم و ادم بافت ها
  • بهبود گردش خون و لنف
  • افزایش میزان اکسیژن و سایر مواد مورد نیاز سلول ها
  • کمک به درمان نوروپاتی‌ های دیابتی

برآورد هزینه دستگاه لیزر فیزیوتراپی

برای برآورد هزینه های دستگاه لیزر فیزیوتراپی می توان لیست بروز این محصول را مشاهده کرده و از قیمت دستگاه لیزر تراپی مطلع شد.
به دلیل کوچک بودن لیزر می ‌توان به ‌طور دقیق آن را به نواحی موردنظر بدن اعمال کرد کاری که در دیگر روش‌ های درمانی امکان ‌پذیر نیست.

برآورد هزینه دستگاه لیزر فیزیوتراپی

علاوه بر این‌ در شرایطی که انجام درمان ‌های دیگر ممکن است دردآور و طاقت ‌فرسا باشند لیزر درمانی یک نوع درمانی بدون درد و غیرتهاجمی است و شاید مهم ‌تر از همه این ‌که لیزر درمانی امکان دسترسی به محل جراحت یا درد را بدون ایجاد هیچ آسیبی به بافت اطراف امکان ‌پذیر می ‌سازد.

فروش عمده و ارزان دستگاه لیزر فیزیوتراپی

دستگاه لیزر فیزیوتراپی را می توان از مراکز فروش به صورت عمده و با قیمت ارزان خریداری کرد.
در زمان استفاده از دستگاه لیزر، مقدار زمان مشخصی در کنار بدن یا به ‌طور مستقیم روی بدن بیمار قرار داده می ‌شود.
اگر مستقیما روی بدن بیمار قرار گیرد ورقه‌ ای کوچک برای ایجاد فاصله ‌ای در حدود دو میلی ‌متر بین لیزر و سطح پوست گذاشته می ‌شود.
در طول لیزر درمانی نور لیزر با طول‌ موج خاصی به ناحیه‌ مورد نظر تابانده شده و ضربه می ‌زند.
میزان و دوز درمان از جمله مدت زمان تابش نور لیزر، نرخ پالس و طول ‌موج، دستور العمل ‌های بالینی مهمی است که توسط سازنده‌ لیزر مشخص می ‌گردد.
بسیاری از افراد درمان شده هیچ احساسی در طول درمان ندارند و یکی از مزیت های لیزر تراپی می باشد.