فروش دستگاه فیزیوتراپی
خانه / دستگاه فیزیوتراپی / نمایندگی فروش دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس

نمایندگی فروش دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس

در سراسر کشور نمایندگی های فروش زیادی وجود دارد که دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس را به مشتریان عرضه می نمایند از همین رو می توان این محصول را با اطمینان کامل خریداری نمود.

خصوصیات و قیمت دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس

برای بررسی کردن خصوصیات و قیمت دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس pm80 سایت هایی راه اندازی شده است که می توان از تمامی مشخصات این دستگاه مطلع شد.
خلاص شدن از درد یکی از مشکلات تمام بیمارانی است که هرروز با انواع مختلف درد بدن دست و پنجه نرم می‌ کنند.
از جمله روش ‌های درمانی برخی از این دردها فیزیوتراپی می ‌باشد و بیماری ‌هایی که منجر به آسیب به اعصاب محیطی بدن شده، صدمات و آسیب ‌های ورزشی، دردهای مربوط به اسپاسم، عصب سیاتیک و دیسک کمر و گردن و… اغلب با دادن جریان الکتریکی در نقطه درد بهبود پیدا می ‌کند.

خصوصیات و قیمت دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس

تحریک الکتریکی عصب از روی پوست یعنی تنس یک روش الکتروتراپی است و در واقع الکتروتراپی یک نوع از درمان ‌های الکتروتراپی می ‌باشد.
در این روش توسط یک دستگاه مخصوص جریان الکتریکی از طریق پوست به عصب ‌های بدن فرستاده می ‌شود و آن ‌ها را تحریک می‌ کند و در نتیجه این تحریک عصبی، اندورفین و هورمون ‌های ضد درد در بدن ترشح می ‌شود و به روشی طبیعی و موثر دردهای مزمن بدن تسکین می ‌یابد.
کلمه TENS در واقع بیانگر طیف وسیعی از تکنیک ‌های تحریک عصبی از طریق پوست است.

خرید و فروش دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس

برای اطلاع از کار با دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس می توان به سایت های اینترنتی که مسئول خرید و فروش این محصول هستند مراجعه کرده و این نوع از دستگاه را خریداری کرد.
گفتنی است فرکانس دستگاه تنس به صورت ضربه‌ های ریز و سوزنی می‌ باشد که جهت تحریک رشته ‌های عصبی بدن به کار می ‌رود و بیمار بسته به محل درد از آن استفاده می‌ کند و در واقع فرکانس تنس همانند طب سوزنی است.
دستگاه تنس و فارادیک دو کاناله در ۳ مدل ۶۰ هرتز و ۱۲۵ هرتز و ۲۵۰ هرتز تولید می شود که تفاوت فرکانس‌ها به معنای تفاوت در تعداد پالس الکتریکی فارادیک و تنس به عضله در یک ثانیه است.
هر چقدر تعداد پالس ‌های الکتریکی در ثانیه بیشتر باشد روند درمانی بیمار سریع ‌تر و دوره درمان بیمار کوتاه ‌تر می‌ گردد و برای درمان بیماری ‌های حاد موثرتر است.

عرضه انواع دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس

نمایندگی دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس انواع این دستگاه ها را عرضه می نمایند و می توان با اطمینان کامل این محصول را خریداری نمود.
به طور کلی می توان گفت تنس یک وسیله‌ الکتریکی کوچک است که پالس ‌های الکتریکی ضعیفی را از طریق پوست به بدن منتقل می‌ کند.

عرضه انواع دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس

دستگاه تنس توسط سیم‌ به پدهایی متصل می ‌شود که این پدها روی پوست بدن قرار می ‌گیرند.
این پدها روی نواحی دردناک بدن قرار داده می ‌شوند و سپس با شروع کار دستگاه، جریان الکتریکی ضعیفی به ناحیه درد منتقل می ‌شود.

بهترین مراکز فروش دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس

در بهترین مراکز فروش می توان دستگاه فیزیوتراپی توتال تنس را با نرخ های خوبی خریداری کرد.
این دستگاه برای افرادی که دچار چاقی ‌های مفرط هستند و یا به دلیل زایمان دچار افتادگی ‌های پوستی شده ‌اند می ‌توانند از این روش جهت از بین بردن آثار پوستی و یا افتادگی ‌های پوستی استفاده نمایند.
استفاده از دستگاه فارادیک می‌ تواند در نقاط مختلف بدن حتی در صورت که افراد دارای چاقی می ‌باشند بسیار موثر باشد و فرد در کوتاه ‌ترین زمان نسبت به کوچک کردن سایز اقدام نماید.
از همین رو بسیاری از افراد این نمونه از دستگاه های فیزیوتراپی را خریداری می کنند و مورد استفاده قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
روزی خواه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124037102
آدرس کانال: aradphysiotherap@
پست الکترونیکی: rouzikhah@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه فیزیوتراپی نوین قیمت ارزان

خرید دستگاه فیزیوتراپی نوین قیمت ارزان

دستگاه فیزیوتراپی نوین قیمت مناسبی دارد و می توان از مراکز مرجع خرید این نمونه …

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید