فروش دستگاه فیزیوتراپی
خانه / استیمولاتور / نمایندگی دستگاه فیزیوتراپی برجیس

نمایندگی دستگاه فیزیوتراپی برجیس

دستگاه فیزیوتراپی برجیس را می شناسید؟ برندهای خانگی دستگاه های فیزیوتراپی کدام ها هستند؟ تنوع دستگاه فیزیوتراپی در بازار بسیار زیاد است. از این رو لازم است تا حدی با انواع دستگاه ها آشنا باشیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

وقتی یک بیماری حادث می شود، طبیعتا به دنبال راه حلی برای تغییر وضعیت و بهبودی کامل می گردیم. در این بین مراجعه به پزشک می کنیم. زمانیکه بدانیم بهترین راه حل بیماری جسمی مان فیزیوتراپی هست، به دنبال بهترین مرکز یا خرید بهترین دستگاه فیزیوتراپی خواهیم بود.

در دنیای امروز کاملا طبیعی است که خستگی کار بر جسمان ما اثر بگذارد. بنابراین زمانی که بدن ما از حالت طبیعی خارج می شود، باید بتوانیم به طرقی بدن مان را با استفاده از تحریک سلولهای عصبی و عضلانی، به حالت اولیه برگردانیم.

یکی از این راه ها تهیه دستگاه فیزیوتراپی می باشد. شما می توانید با مراجعه به مراکز فیزیوتراپی از تمامی امکانات موجود در کلینیک استفاده نمایید. اما زمانیکه طول درمان شما زیاد تر شود یا بنا به مصالحی فیزیوتراپ شما پیشنهاد دستگاه خانگی را بدهد، طبیعتا باید دستگاهی تهیه کنید که آسیبی به بدن شما نرساند. از طرفی از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد و شما را نیز به هدف تان که بهبودی هست نزدیکتر نماید.

الکتروتراپی بهترین روش بازتوانی سلولهای عصبی و عضلات بدن می باشد. الکتروتراپی در کنار سایر درمان های فیزیوتراپی می تواند بدون نیاز به اعمال جراحی که اغلب عوارضی را هم در پی دارند به بهبود شرایط بیماران کمک شایانی کند.

تحریک الکتریکی اعصاب از راه پوست ( TENS)، اولتراسوند، درمان با موج کوتاه پالسی و درمان با امواج تداخلی (IFT) از روش های متداول الکتروتراپی هستند که در کلینیک های فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند.

اما شما می توانید با نظر فیزیوتراپ یا پزشکتان اقدام به خرید دستگاه برای منزل نمایید.

یکی از برندهای خوب خانگی دستگاه فیزیوتراپی برجیس می باشد. این برند در دو نوع دستگاه را ارائه می کند. یکی از آنها دارای فرکانس متوسط و دیگری دارای فرکانس بالا می باشد که بیشتر برای درمان بیماران سکته های مغزی و مشکلات عصبی و عضلانی حادتر استفاده می شود.

مشاورین ما در امر فروش انواع دستگاه های فیزیوتراپی خانگی و حرفه ای اعم از ایرانی و خارجی می توانند مشاوره خوبی برای شما داشته باشند. با ارائه کاتالوگ این نمونه ها می توانید بهترین تصمیم را در امر خرید دستگاه داشته باشید. لذا جهت خرید لوازم برای هوم ویزیت و منزل و کلینیکال با ما در تماس باشید.

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
روزی خواه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124037102
آدرس کانال: aradphysiotherap@
پست الکترونیکی: rouzikhah@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی 400 هرتز

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز

قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز بسته به مدل و برند سازنده این دستگاه متفاوت می …

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید