فروش دستگاه فیزیوتراپی
خانه / دسته‌بندی نشده / خریدار دستگاه فیزیوتراپی دست دوم

خریدار دستگاه فیزیوتراپی دست دوم

دستگاه فیزیوتراپی دست دوم می تواند در مطب هر فیزیوتراپی برای فروش موجود باشد. یا اگر قبلا به هر دلیلی دستگاه فیزیوتراپی خریده اید و اکنون قصد فروش آن را دارید، ما خریدار دستگاه کارکرده و دست دوم شما به شرط سلامت کامل آن، هستیم. این دستگاهها ممکن است بعد از مدتی برای مصرف کننده خانگی، بلااستفاده باشند. یا فیزیوتراپ بخواهد مطب خود را با دستگاههای به روزتری تجهیز نماید. بنابراین می تواند به راحتی انواع دستگاههای خود اعم از مکانوتراپی یا الکتروتراپی را به فروش بگذارد.
تمامی افرادی که بنا به دلایلی از دستگاههای فیزیوتراپی خانگی استفاده کرده اند یا فیزیوتراپ هستند و اکنون قصد ارتقا یا فروش دستگاههایشان را دارند، می توانند با ارائه مشخصات دستگاه اعم از ارسال تصویر، سال خرید، تصاویری مبنی بر اثبات تمیزی و سالم بودن کالا و سایر موارد با ما در ارتباط باشند تا دستگاهشان را با قیمت منصفانه ای به فروش بگذاریم.
ما می توانیم با دسترسی به افراد زیاد و خریدارهای دستگاه های خانگی یا کلینیکی به راحتی و در مدت زمان کمی کار شما را پیش ببریم.

این دستگاهها می توانند شامل انواع لوازم مصرفی، دستگاههای مکانوتراپی، دستگاههای تنس، اولتراسوند، لیزر، مگنت، شاک ویو و … باشند.

این دستگاهها در نوع خود می توانند برای یک عده بسیار مفید باشند. از این رو برای فروش و خرید دستگاه فیزیوتراپی دست دوم می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
روزی خواه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124037102
آدرس کانال: aradphysiotherap@
پست الکترونیکی: rouzikhah@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی 400 هرتز

ارزان ترین قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز

قیمت دستگاه فیزیوتراپی ۴۰۰ هرتز بسته به مدل و برند سازنده این دستگاه متفاوت می …

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید